13. apríla 2011

Slnečnica / MARRY B. /

Ráno sa mi lúč vkradol, a drzo,proste len tak si mi na nos sadol.
Znie to ako rozprávka...
No svej je taký, aj keď máva často aj mraky,
chcem aby bol svet farebný a plný slnka,
tak je to aj v čierno bielom filme, aj bez farieb vieš ,akú farbu má tá žaba,
a aký je pekný potok čo v ňom voda práve žblnká.

Vrátim sa späť , k tomu ránu...

Žiadna rozprávka ale jeden z krásnych dní. Keď slnko našlo ku mne cestu a usmialo sa mi do tváre.
Aj keď sa mi od jasu stiahli oči, vstala som mu a postavila zoči voči...
a myšlienka mi preletela ako sa mi sním krásne sní...
keď ma teplom hladí po tvári ....

Oknom sa mi tlačia lúče a ja hľadám od energie kľúče,
nech môžem cítiť vôňu vetra, zopnem vlasy, šupnem sa do starého svetra a nechám sa jemným vánkom ovievať....

Rozkvitli už prvé kvety...a v šálke voňavý čaj,
sused už začal polievať...

Milujem vôňu Jari,odstráni všetko zlé, zničí všetky moje chmáry a nalistujem v kalendári, zrátam každý jarný deň....

dlho bude ešte tento krásny jarný sen...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára